همه چیز
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
آشپزی!!
عکس های ری مستریو
موش موشی
تصاویر
لینک باکس
ری مستریو
فوتبال
کشتی کج
۩۞۩ باحالستان ۩۞۩
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز و آدرس pags.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 220
بازدید کل : 21946
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1




Pichak go Up

جاوا اسكریپت

فونت زيبا ساز
نويسندگان
امیر

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 11 مهر 1390برچسب:, :: 13:44 :: نويسنده : امیر

 

به مامانم میگم من میرم کارواش، میگه ماشینم میبری؟

 

 

میگم پ نه پ دارم میرم اونجا دوش بگیرم ...


***********

 

 

 به دوستم میگم گرفتنم بردن پاسگاه ، میگه بازداشتگاه؟؟؟؟

 

 

پ نه پ اونجا نشسته بودیم با رئیس پاسگاه از خاطرات رزمندگان

 

 

در 8 سال دفاع مقدس و قمقمه حسین فهمیده صحبت میکردیم!

***********


 رفتم تو کوچه دارم ماشین می شورم همسایه مون اومده میگه ااا ماشین

 

 

می شوری پ نه پ حوصله ام سر رفته دارم با ماشینم آب بازی می کنم!!

***********

 رفتیم رستوران گارسون اومده میگه چیزی میل دارین؟؟؟ گفتم پ نه پ

 

 

غدامونو همین الان خوردیم گفتیم بیایم اینجا آروقشو بزنیم دور هم بخندیم!!

***********

 رفتم واسه ثبت نام رانندگی زنه میگه واسه اموزش اومدین !؟؟!! گفتم پ نه پ

 

 

پول میدم که منو سوار ماشینتون کنین بشینم رو پای راننده قان قان کنم !!!!


***********


 با گل رفتم بیمارستان نگهبان میگه گل برای مریضتون آوردین گفتم پ نه پ

 

 

اومدم خواستگاری تو با این سیبیلات... ...

***********

 داشتم تلویزیون میدیدم بعد مادر بزرگم اومده کانال رو عوض کرده بعدش

 

 

به من میگه داشتی میدیدی؟؟؟!!! پ نه پ داشتم گرمش

 

 

میکردم تا شما بیای ببینی!!!!! ...


***********


 به راننده تاکسیه میگم مرسی نگه دارید می گه پیاده میشی؟؟پ نه پ می

 

 

خوام ببینم لنت و ترمزت سالمه؟


***********


 رفتم مرکز اهدای خون دختره بهم میگه اومدین خون بدین؟ گفتم پ نه پ

 

 

خوناشامم اومدم یه 4لیتری خون بگیرم شب دور هم با بچه ها شب نشینی داریم


 ************* 

 

 

ماشینمونو گاز سوز کردیم دوستم اومد دید مخزن گازو گفت اِاِاِ شمام گاز میزنین؟؟؟؟

 

 

گفتم پ نه پ واسه اینکه تنوعی باشه ما لیـس میزنیم

***********

 

 


 رفتم داروخونه...میگم باند دارین؟میگه واسه زخم؟...پ نه پ...بانده فرودگاه حیاط خونمون خراب شده...بابام همینجور داره با هواپیماش دوره خونه میچرخه.!!

***********


 خواب دیدم دارن میبرنم جهنم.گفتم خدا کاره بدی کردم؟گفت پ نه پ

 

 

تو بهترین بودی میخوام واسه ارشاد گناهکارا بری

***********

 به یارو میگم یه سی دی نوحه بزن واسم . میگه غمگین باشه ؟پ نه پ

 

 

نوحه شاد از شماعی زاده بزن مجلس ختم بزن بکوب را بندازیم

***********


 سیگارو میبینه تو دستما...!!!! بازم سوال میکنه سیگار میکشی؟؟؟

 

 

پ نــه پ میخوام با دودش مثل سرخپوستا باهات رمزی حرف بزنم

 

 

ببینم به چند زبان غیر زنده تسلط داری ...!!!!

***********


 بابام داره با شیر و دوش حموم ور میره ، سه ساعت با شورت دم

 

 

در حموم یه لنگه پا وایسادم بر می گرده می گه : اِ اِ اِ ...!

 

 

می خوای بری حموم؟!!! پ نه پ اومدم مسابقات پرورش اندام ،

 

 

منتظرم برگردی برات فیگور بگیرم

***********


 جلو توالت عمومی…آقا ببخشید شما هم تو صف توالت وایسادین؟

 

 

پ نه پ ما سوسکیم اومدیم نهار

***********

 آقا کامپیوتره خونه رو اورده واسه ویروس کشی میگه با نرم افزار ویروس کشی

 

 

میکنین پ نه پ میندازیمش تو اب جوش تا پاستوریزه شه ویروساش بمیرن

***********

 دوستم میگه: ماشینتو تو روزنامه تبلیغ کردی میخوای بفروشیش؟

 

 

پـَـَـه نــه معدلش بیست شده ازش قدردانی کردم.