همه چیز
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
آشپزی!!
عکس های ری مستریو
موش موشی
تصاویر
لینک باکس
ری مستریو
فوتبال
کشتی کج
۩۞۩ باحالستان ۩۞۩
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز و آدرس pags.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 231
بازدید کل : 21957
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1




Pichak go Up

جاوا اسكریپت

فونت زيبا ساز
نويسندگان
امیر

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 11 مهر 1390برچسب:, :: 13:45 :: نويسنده : امیر

 

حوا خونه تنها نشسته بود که صدای زنگ در خونه رو زدن/ حوا گفت: آدم تویی؟؟

 

 آدم گفت:دِ نَه دِ جنتی ام برات سیب آوردم


 کمپوت باز کردیم بخوریم ، به مامانم میگم : مامان فکرکنم مزش عوض شده ...

 

 میگه : آره

 

 میگم : بریزمش دور ؟

 

 میگه : دٍ نه دٍ بزار تو یخچال بابات میاد میخوره



 رفتم دكتر گفتم دلم درد ميكنه/الان تو يه جشن عروسي بودم تا بالاي گلو غذا خوردم

 

 دكتر گفت خب انگشتتو بكن تو حلقت بالا بيار

 

 گفتم دِ نَه دِ اگه به اندازه يه انگشت جا داشتم كه يه نصفه موز ميخوردم!



 رفتم مرغ سوخاری بخرم یارو میگه همین جوری میبری؟

 

دِ نه دِ ! یه شورت پاش کن جلو مهمونا خجالت نکشه!!!



 پدری یه روز خواست که به پسرش تفهیم کنه که مشروبات الكلي خوری کار بدیه.

 

برای اثباتش مقداری مشروبات الكلي رو خواست به خورد یک خر بده.

 

اما خر از خوردن مشروب امتناع کرد. پدر رو کرد به پسرش و

 

گفت:پسرم ببین. حتی این خر با خریت خودش این مشروب رو نخورد.

 

چطور یک انسان باید این مشروب الكلي رو بخوره در حالی که خر هم نمی خوره؟

 پسر گفت:دِ نـَـه دِ ,این نشون می ده هر کی مشروب الكلي نخوره، خره




 داشتم سر قبری با سنگ می زدم و فاتحه می خواندم یکی رد شد و گفت داری

 

سنگ می زنی فاتحه می خونی ؟ بهش گفتم د نه د کلیدامو جا گذاشتم دارم در می زنم ...


 غضنفر ميره کله پاچه فروشي، يارو بهش ميگه: قربون چشم بگذارم؟

 

غضنفر ميگه:د نــه دِ حداقل صبر کن من برم قايم شم!



 لره یه کیوی به ترکه نشون میده میگه:میدونستی این کیویه؟؟؟

 

ترکه میگه:د نـــه د این تخم مرغه موکتش کردن!!!




 بابام میبینه که دارم فیسبوک چک میکنم

 

 میگه : همش تو فیسبوکی با دوستات می فیسبوکی

 

 منم گفتم: پ ن پ من مارک زاکربرگم دارم اوضاع کاربران فیسبوک رو چک میکنم

 

یه وقت کم و کسری نداشته باشن

 

 بابام گفت د ِ نــه دِ اگه تو زاکربرگ بودی پول شارژ ای دی اس ال رو از من نمیگرفتی

 

 من گفتم : شما هم د ن د رو میدونی؟

 

 گفت: پ ن پ فقط تو میدونی



 ساعت 6 دارم از خونه میرم بیرون،

 

 میگم : 12-11 میام!

 

 بابام میگه :دِ نـَـه دِ ، حالا خودت به درک اون دختره صاحاب نداره ..؟



 تو اتوبان داشتم لایی میکشیدم،یه زانتیا اومد گفت داری لایی بازی میکنی؟؟؟

 

گفتم: پــ نــ پـــ دارم واست عربی میرقصم!!! گفت: دِ نـَــ دِ کنترل نا محسوس بزن بغل..


 دارم میرم آنتالیا دوست دخترم میگه میشه عزیزم منم ببری ؟

میگم د نـَـــــــــــه د مگه آدم با کباب میره تو چلو کبابی......